    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: PV pesymistycznie.
    Date: Mon, 10 Feb 2020 14:49:08 +0100

    Budzik napisał:

    > :)
    > Jednak nie.

    Jednak tak. Nie wszystko podpada pod reguły.

    > Bo wierz mi lub nie ale ja wiem jak się pisze kształcenie.
    > To pospiech i pisanie o 6 rano robia swoje.

    Wierzę, też mam pewien rodzaj dysleksji (dysortografii, czy czegoś
    takiego). Zdaje się, że pasuje do niej przymiotnik "ruchowa", bo
    nasiliło się to przy zamianie maszyny do pisania na komputer.

    > Nie mowie ze błędy mi sie nie zdarzaja ale gdybym uwazał ze mam
    > problem z ortografią to bym uzywał czytnika ze sprawdzaniem pisowni.

    Ja celowo nie używam. Zwykle błąd (często nawet "straszniejszy")
    zauważam w połowie pisania słowa. Przed wysłaniem czytam -- przy
    czytaniu błędy widzę, u siebie i u innych. Ale i tak raz na kilka
    lat ktoś coś u mnie znajduje.

    > BTW do orta w poscie Tomasza sie nie przyczepiłes... ;-P

    A dawał rady doczycące sposobu prowadzenia edukacji?

    --
    Jarek