eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePV przewymiarowanie stringów względem mocy falownika. › Re: PV przewymiarowanie stringów względem mocy falownika.
    Subject: Re: PV przewymiarowanie stringów względem mocy falownika.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <y...@p...uu>
    Date: Thu, 11 Mar 2021 16:56:00 +0100

    On 11.03.2021 14:54, budynPL wrote:

    > Ja też mam przewymiarowane. Falownik tańszy kontra jakaś drobna strata uzysku
    rocznego, do policzenia zresztą
    > Tylko trzeba sprawdzić ile można przewymiarować, by przy pełnym słońcu nie zjarał
    się falownik.
    > https://magazynfotowoltaika.pl/przewymiarowanie-inst
    alacji-pv-wzgledem-mocy-falownikow/

    Mówiłem 1100 VDC input ma falownik.
    Ochronniki dałem na 1000VDC więc nie mogę zrobić stringów na 1000 ale ze
    sto mniej, może 950VDC żeby mi nie zaczęły działać ochronniki.

    Zgodnie ze sztuką żeby chronić wejścia falownika.
    Napcham ile się da tych paneli. Falownik mam 22 kVA to przy PF=1 będzie
    miał 22kW. Paneli nawalę około 30kW