    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PV - pseudo off grid
    Date: Tue, 23 Nov 2021 10:51:33 +0000

    On 23.11.2021 07:27, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > 30V - to może tam był padnięty zestaw baterii na 24V. Dopóki akumulatory
    > miały jakąś pojemność - zabezpieczały inwerter przed wzrostem napięcia,
    > jak padły całkowicie to mogło się zdarzyć to co opisujesz.

    w ustawieniach regulatora znalazłem, że było ustawione max chyba
    31.5V... Może ktoś się tym bawił, a może stwierdził że to szkocja więc
    ładujmy na maxa póki jest słońce ;)

    p.s. nie wiem ile i jakie były tam akumulatory, system w zasadzie
    napędza tylko 3 kamery obrotowe i dwie anteny ubiquity plus switch - i
    to poprzez timer, który wyłącza całe obciążenie na noc

    Lukasz