  • Data: 2018-12-29 22:08:32
    Temat: Re: Palę bziną
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paliłem drzewo sandałowe, korkowiec amurski, a z bardziej pospolitych
    Znaczy jak: butami palisz?

    > Dziś dokopałem się do drewna z bzu. Jak sądzę będzie się to nazywać
    > bzina ;-)
    Onegdaj widziałem kiedyś u gościa pryzmę- myślałem z daleka, że to keramzyt.
    Z bliska zapach był taki przyjemny.Okazało się, że facet miał kilka metrów
    sześciennych pestek z wiśni.Kiedyś to w przetwórni płacono i wyrzucano, ktoś
    sprawdził jak to palić.I pracownicy odbierali za drobną opłatą.Nawet zapisy
    były.Więc już mało co mnie dziwi.
    Ale podobny wypadek słyszałem w oczyszczalni: okoliczny rolnik się poskarżył
    ze nie dostał osadu, za który zapłacił.Okazało się, że oczyszczalnia płaciła
    za utylizację osadu, który w całości jechał na pola...Za drobną opłatą dla
    obsługi.Zapisy były!