  • Data: 2017-12-08 16:42:04
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 8 Dec 2017 15:59:19 +0100, nadir

    > Ilość zajęć edukacyjnych nie przekłada się w żaden sposób na ich jakość.

    Oczywiście że się nie przekłada, tym bardziej właśnie jest to problem, bo
    aby dostać się na dobre zajęcia zazwyczaj pociąga to za sobą odległości i
    odpowiednie skorelowanie czasu (dobre zajęcia są bardziej oblegane i mniej
    terminów dają i nie zawsze pasują do innych planów). Stąd właśnie nie
    wyobrażam sobie ogarniania tego przy większej ilości dzieci. Tzn. da się to
    pewnie załatwić, ale zazwyczaj jedno kosztem drugiego.

    > Może Ty rodzeństwa nie miałeś, może jesteś tak młody, że nie wiesz jak
    > edukacja wyglądała 20 i więcej lat wstecz, ale arytmetyka jest
    > nieubłagana.

    Żona moja pochodziła z wielodzietnej rodziny i na początku nie wyobrażała
    sobie jednego dziecka jak się wiązaliśmy. Dzisiaj ma inne zdanie, bo
    zobaczyła ile energii trzeba poświęcić aby zrobić to lepiej niż
    przeciętnie.

    > Już nawet nie chodzi o to, że nie będzie miał kto pracować
    > na nasze emerytury, ale żeby przetrwać jako naród/społeczeństwo, to
    > dwoje dorosłych ludzi musi mieć przynajmniej dwoje potomków.

    Ależ ja wcale nie wykluczam posiadania drugiego dziecka.

    --
    Pozdor
    Myjk