  • Data: 2017-12-25 17:29:06
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-25 o 15:04, Budyń pisze:
    > w sporej czesci? to znaczy w jakiej? procentowo podaj, i linka do źródeł. Bez tego
    to wyjdzie ze to tylko twoje antypisowe fobie - przy okazji oczerniasz i
    deprecjonujesz wielodzietne rodziny.

    > b.

    I tak żadne inne źródła jak tefałpis dla Ciebie są niewiarygodne.

    Ile procentowo? Nie wiem.

    Nikogo nie deprecjonuję ani nie oczerniam. Piszę tylko na podstawie
    swoich spostrzeżeń.

    Poza tym dlaczego piszesz, że mam fobie antypisowe? Przecież ani jednego
    wyrazu nie napisałem, że jest to wina PiS-u. Jak widać to raczej Ty masz
    jakieś fobie, z resztą takie jak każdy zwolennik tego ugrupowania, który
    każdego, kto nie pisze o PiS-ie w superlatywach uważa za śmiertelnego wroga.

    Wracając do mojej wypowiedzi to miałem na myśli obecne czasy i
    bezwzględny kapitalizm w którym najważniejsza jest mamona, a każdy rząd
    tylko patrzy jak tu jeszcze bardziej wydoić obywatela. Tak więc nie
    pier...l, że jestem antypisowcem.