  • Data: 2017-12-25 21:47:46
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-25 o 20:37, Adam Sz. pisze:

    > W "Karuzeli" (taka nasza galeria handlowa) byłem dwa dni temu i "eko-okna"
    > postawiły małe stoisko z panią i napisem "zatrudniamy" :-)
    > Potrzebują 900 osób na produkcję okien - płaca 2k netto na rękę na start.
    > Żadne doświadczenie nie jest potrzebne.

    Wow! Super :)
    Co to jest 2000zł w obecnych warunkach?

    > Z drugiej strony - czy to dziwne, że osoba bez wykształcenia, ambicji,
    > wiedzy i jakiegokolwiek doświadczenia zarabia mało? To chyba normalne.
    > Nie ma to nic wspólnego z wykształceniem - patrz na fachowców w
    > chociażby budowlance.
    > pozdr.

    Nie jest dziwne.

    Dziwna jest tylko kwota.

    2000zł na rękę to jest w obecnych czasach minimalna kwota, która pozwala
    na nędzne przeżycie od wypłaty do wypłaty.

    Niestety znam ludzi, którzy zapierdzielają za 1200zł.

    Jeden ze znajomych z wyższym wykształceniem i naprawdę ze sporą wiedzą i
    doświadczeniem jeszcze w tym roku zapierdzialał za 1600zł na rękę,
    pracując w szpitalu.

    Żona, dziecko i mieszkanie u rodziców, bo na wynajęcie oddzielnego nie
    było go stać. Na szczęście znalazł lepszą i lepiej płatną pracę.