    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 26 Dec 2017 02:02:05 -0800 (PST)
    <17w80ap08j81q$.dlg@myjk.org> <5a27ce23$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <18awzf3gx8qrn$.ujgwdkrxszwr.dlg@40tude.net>
    <5a27f392$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1bkkdv4kipfpx$.dlg@myjk.org> <5a2aa8c7$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0eatb$3jo$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <5a4103ae$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5a416431$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Palenie płyt w piecu
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 21:48:51 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wow! Super :)
    > Co to jest 2000zł w obecnych warunkach?

    Jak dwie osoby (przypominam - bez wykształcenia i doświadczenia) będą
    zarabiać łącznie 4k to u mnie - wynajęcie mieszkania 2-3 pokojowego z
    czynszem i wszystkimi opłatami z prądem to 1,5k pln. Za tysiaka dobra
    gospodyni przez miesiąc wszystkich wykarmi. Zostaje im 1k na jakiś
    ciuch etc. No nie jest to z pewnością wystawne życie ale mówimy o
    dwóch osobach bez wykształcenia i pracujących w najprostszej pracy.

    Nie wiem właściwie do czego się odnosiłeś bo nie czytałem wcześniej wątku
    ale nie wiem czemu obwiniasz rząd za to, że te osoby nie chciały się
    kształcić, czy że nie mają ambicji?:) Ja raczej obwiniałbym teraz rząd
    za to, że takim osobom się nie chce pracować i wolą natrzaskać dzieciaków
    i żerować na garnuszku państwa.

    > Nie jest dziwne.
    >
    > Dziwna jest tylko kwota.
    >
    > 2000zł na rękę to jest w obecnych czasach minimalna kwota, która pozwala
    > na nędzne przeżycie od wypłaty do wypłaty.

    Minimalna kwota za minimalną wiedzę. Wszystko jest OK. Zawsze mogą iść
    do szkoły, czy na jakiś kurs i szukać sobie lepszej pracy. Za 2k dwie osoby
    może w dużym mieście nie przeżyją ale w małym bez najmniejszego problemu
    i głodować nie będą.

    > Niestety znam ludzi, którzy zapierdzielają za 1200zł.

    > Jeden ze znajomych z wyższym wykształceniem i naprawdę ze sporą wiedzą i
    > doświadczeniem jeszcze w tym roku zapierdzialał za 1600zł na rękę,
    > pracując w szpitalu.

    Nie rozumiem tego. Winisz za to rząd? Skoro taki wykształcony i doświadczony
    to w każdej firmie powinni go witać z otwartymi ramionami.

    Ja dzisiaj u siebie muszę dawać powyżej 4k netto oferty pracy żeby ktoś
    w ogóle chciał przyjść na rozmowę :-)

    Dla dobrych programistów w W-wie czekają już oferty na 25k / mc.
    Fachowców brak :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.