    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Date: Wed, 21 Mar 2012 14:08:15 +0100

    Użytkownik "Jackare" napisał:
    > Są. Rynek butli gazowych to rynek masowych odbiorców. Najbardziej masowe
    > są wypożyczalnie. Teraz nawet spore zakłady nie utrzymują własnych butli
    > bo więcej z tym zabawy i spełnienia wymagań prawnych niż korzyści.
    > Korzystają
    > z wypożyczalni, bo te im jeszcze załatwią całą logistykę. Często nawet
    > dzierżawią wypożyczalniom własne pomieszczenia do przechowywania butli
    > lub zlecają ich kompleksową obsługę aby nie bawić się we wszystkie
    > procedury prawne związane z obsługą takich budynków. Jeżeli jako
> [...]

    Czy podobne problemy występują przy napełnianiu butli CO2lub Argonu?
    Doszły mnie właśnie słuchy że produkuje się celowo jakieś problemy prawne z
    napełnianiem wszelakich butli, pewnie chodzi o sztuczne podniesienie cen, na
    przykład jakiś czas temu wprowadzono ustawowy zakaz napełniania butli 11kg
    LPG do kuchenek gazowych!