  • Data: 2010-10-26 15:33:52
    Temat: Re: Pęknięty wężyk, zalany dom - co robić?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cc6767a$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ile mniej więcej? Link?

    http://www.danfoss.com/Poland/Products/Categories/Li
    st/IA/Solenoid-valves/EV220B-6-22-series-Servo-opera
    ted-22-way-solenoid-valves/3f6f39ba-5ea2-48b1-92b7-7
    aea893a8383.html

    3 lata na produkcji, gdzie włącza i wyłącza przepływ wody, lekko mu nie
    jest. Cewki 24V bo PLC.

    > Fajnie gdyby ktoś napisał wrażenia z użytkowania po latach.
    > Czy te zawory są na gwint stożkowy 3/4"?

    Zwykły gwint, zobacz katalogi.

    > W sumie, to mógłbym podłączyć UPS, ale to trochę przekombinowanie.
    > Najlepiej jak by był zasilany z żelowego 12V. Wydajność prądowa przez
    > odpowiedni moment obrotowy na pewno będzie w stanie zakręcić.

    Te kulowe może tak.
    Tutaj nie ma przekładni, jest inna konstrukcja. Do pracy w którymś stanie
    wymaga zasilania ciągłego cewki.

    Kulowe z siłownikiem nie jest głupim rozwiązaniem, jest bardzo fajne bo
    energooszczędne, tylko nie znalazłem opinii co się dzieje z kulą jak pół
    roku postoi w jednej pozycji. A niejeden zwykły ręczny kurek kulowy
    nieruszany przez taki okres czasu miałem problemy zakręcić lub po ruszeniu
    diabli brały uszczelnienia na nim.

    --
    Irokez