eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow? › Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?
    From: d...@d...abc.com.pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia
    corocznych przegladow?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 07:18:43 +0200

    On Thu, 23 Apr 2009, JKK wrote:

    > Vice versa - skoro nie umiesz przyjąć do wiadomości,
    > że są ludzie traktujący swoją pracę poważnie i ci "drudzy".

    Pozwolę sobie wtrącić. Gdzież są Ci co tak profesjonalnie podchodzą do
    swojego zawodu? Możesz pokazać? Ja nie spotkałem osobiście żadnego.
    Jeśli chodzi o piec to owszem przyjechał serwisant - ale nie wykrył
    usterki mimo, że chwilowo wszystko zadziałało. W koncu sam musiałem
    to naprawić. I wolę ostatecznie sam w tym grzebać bo wiem co ruszałem i
    czego mogę się spodziewać. Serwisant zrobi coś, sam nie wie co i w razie
    katastrofy i tak nie bierze za nic odpowiedzialności bo kto mu odowodni.

    dp