  • 101. Data: 2022-01-18 20:09:04
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-01-18 o 18:24 +0100, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Podobnie w Polsce mówi się o francuskiej chorobie. Która to choroba
    > w tamtej części Europu zwana jest bodajże angielską.

    Z kluczem podobnie. W Polsce jest Francuski, a we Francji... Angielski.

    Ale wracając do choroby - Rosjanie nie mają co do jej pochodzenia
    żadnych wątpliwości: to ???????? ???????.

    Mateusz

  • 102. Data: 2022-01-18 21:03:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Z kluczem podobnie. W Polsce jest Francuski, a we Francji... Angielski.

    Co o tyle nie jest dziwne, że to wynalazek Anglika poświadczony patentem.
    Podobnie jest z nastawnym szwedzkim kluczem do rur, skonstruowanym przez
    Szweda. Bodaj najbardziej francuski jest ten rodzaj klucza, co wygląda jak
    młotek (ma szczęki z obu stron). W Polsce jednak "francuzami" nazywa się
    wszystkie rodzaje kluczy nastawnych, bez wdawania się w szczegóły. Zdaje
    się też, że gdzieś, chyba w którejś z części Szwajcarii, jeden z rodzajów
    francuza nazywany jest "kluczem polskim".

    Jarek

    --
    Nie angielskie, nie kreolskie,
    Ale nasze, nasze polskie,

  • 103. Data: 2022-01-18 21:32:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2022 06:46:39 -0800 (PST), w
    <ff785cc3-1e53-48f7-9445-75fd0c1e4e22n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Czy kraj sympatyczny nie wiem bo się z krajem zakolegować nie da. Rumuni to brudasy
    z urodzenia. Do robienia żarcia nadają się jak bat do dupy.

    Średnia pensja w Rumunii jest taka jak u nas, więc średnio od ciebie akurat są
    mądrzejsi i bogatsi :)

  • 104. Data: 2022-01-18 21:52:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Średnia pensja w Rumunii jest taka jak u nas, więc średnio od ciebie
    > akurat są mądrzejsi i bogatsi :)

    Bogactwo nie jest miarą człowieka. Ale wiadomo, że tak jak kraj, są bardziej
    sympatyczni. To się ceni. A mądrzejszym być nietrudno.

    Jarek

    --
    Noapte de noapte adorm cu tine in gand
    Si luna viseaza, si da doar o raza

  • 105. Data: 2022-01-18 22:19:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 stycznia 2022 o 21:35:37 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Średnia pensja w Rumunii jest taka jak u nas, więc średnio od ciebie akurat są
    Średnio moje miesięczne dochody są wyższe niż średnia w Polsce.

  • 106. Data: 2022-01-18 22:32:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    brudasy z urodzenia. Do robienia żarcia nadają się jak bat do dupy.
    > Średnio moje miesięczne dochody są wyższe niż średnia w Polsce.

    Ale przed wprowadzeniem czy po wprowadzeniu ustawy dezubekizacyjnej?

  • 107. Data: 2022-01-18 22:38:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2022 22:32:11 +0100, w <61e731db$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    brudasy z urodzenia. Do robienia żarcia nadają się jak bat do dupy.

    > Ale przed wprowadzeniem czy po wprowadzeniu ustawy dezubekizacyjnej?

    Rozczaruję ciebie -- nie miała nic z tym wspólnego.

  • 108. Data: 2022-01-19 07:32:22
    Od: Snollygoster <s...@e...prv>

    W dniu 2022-01-18 o 15:46, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:
    /.../
    > Czy kraj sympatyczny nie wiem bo się z krajem zakolegować nie da.
    KOMUNISTA POWINIEN ROZUMIEĆ KOMUNISTĘ! ;-)))

    > Rumuni to brudasy z urodzenia.
    w porównaniu z tobą to czyściochy! ;-)))

    >Do robienia żarcia nadają się jak bat do dupy.
    skad wiesz? wspólnie obrabiacie śmietniki?

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 109. Data: 2022-01-19 07:32:30
    Od: Snollygoster <s...@e...prv>

    W dniu 2022-01-18 o 22:19, KANALIA* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /.../
    > Średnio moje miesięczne dochody są wyższe niż średnia w Polsce.

    buuuhahahhahahahhahahahaa! to dlaczego jeździsz hulajnogą i żresz wodny
    chleb z wędzoną makrelą znalezioną na śmietniku? ;-)))

  • 110. Data: 2022-01-19 07:55:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Krowę też doisz sam, czy kupujesz mleko w sklepie?

    -----