eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5ce42883$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 21 May 2019 23:30:29 +0200

    W dniu 2019-05-21 o 22:18, Marek pisze:

    > A jak nazwiesz to:
    >
    > https://onninen.pl/pl-PL/rura-pert-z-oslona-antydyfu
    zyjna-wg-din-4726-16x2-0-2176-kan-therm,HAM022

    > https://www.castorama.pl/rura-wielowarstwowa-kan-pe-
    rt-al-pe-rt-16-x-2-mm-200-mb-id-95752.html

    > Ten sam produkt a cena 2x wyższą w hurtowni onninen niż w Castoramie.
    > Co ciekawe większość hurtowni i sklepów sprzedaje w okolicy 2zl/m
    > brutto tylko onninen za 5.

    Nie znam Onninen, dlatego trudno jest mi się odnieść. Być może są to
    ceny, które mają odstraszyć detalistę.

    A jak Ty to nazwiesz? Rurę firmową tej klasy to ja mogę kupić w hurtowni
    o wiele taniej. Na tyle taniej, żeby sprzedać ją klientowi taniej niż
    Castorama, a przy tym jeszcze zarobić.

    W zbliżonej cenie tej rury Castoramowej to ja mam rurę firmową z
    wysokiej półki PEXc-Al-PEXc która może pracować przy parametrach
    10bar/95'C, a chwilowo wytrzymuje temperaturę nawet do 150'C.

    Tej z Castoramy natomiast  maksymalne parametry robocze to 6bar/70'C, a
    maksymalne chwilowe parametry to 10bar/95'C.

    Na stronie Kan-Therm można wyczytać informację, że rury te nie powinny
    pracować przy ciśnieniach wyższych niż 6bar.

    Widzisz tu gdzieś zmowę cenową?