  • 1. Data: 2011-02-07 21:49:10
    Temat: Pielegnacja trawnika po zimie
    Od: Radek <p...@w...pl>

    Witam sniegi odpusciły a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    jak to teraz przygotować do sezonu http://problem123.prv.pl/

  • 2. Data: 2011-02-07 21:50:25
    Temat: Re: Pielegnacja trawnika po zimie
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 22:49, Radek <p...@w...pl> wrote:
    > Witam sniegi odpusciły a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    > jak to teraz przygotować  do sezonuhttp://problem123.prv.pl/

    W srodku zimy trawnick chcesz pielegnowac? Do konca lutego zima
    powraca! Lepiej kup sobie futro :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-07 23:18:43
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Radek <p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam sniegi odpusciĹ&#65533;y a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    > jak to teraz przygotowaÄ&#65533; do sezonu http://problem123.prv.pl/
    Kosić dwa razy w tygodniu, obficie podlewać i grabić codziennie. A jak
    zlapiesz chwilę wolnego to idz do doktora od nóg.

  • 4. Data: 2011-02-08 02:08:26
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Witam sniegi odpusciły a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    > jak to teraz przygotować  do sezonu

    ...pozbieraj pety z trawnika...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-02-08 02:09:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

  • 6. Data: 2011-02-08 07:00:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 22:49, Radek pisze:
    > Witam sniegi odpusciły a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    > jak to teraz przygotować

    Rozrzuć krecie kopce.

    > do sezonu http://problem123.prv.pl/

    Zimowego?

  • 7. Data: 2011-02-08 09:46:38
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-02-08 08:00, Andrzej Ława pisze:

    > Rozrzuć krecie kopce.

    Moim zdaniem za wczesnie - porobia nowe. Niech sobie chodza
    krecimi korytarzami, a gdy zacznie sie podlewanie - pójda
    w szeroki swiat.
    --
    A S

  • 8. Data: 2011-02-08 21:59:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 07-02-2011 o 22:49:10 Radek <p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam sniegi odpusciły a ja mam taki trawnik , moge prosic o kilka rad
    > jak to teraz przygotować do sezonu http://problem123.prv.pl/

    Na przyszłość pamiętaj aby trawnik skosić przed zimą - nie miałbyś teraz
    problemu.
    Teraz trzeba poczekać do wiosny (marzec - kwiecień), wygrabić martwe i
    zgniłe części, skosić.
    Ostatnią czynność powtarzać dwa razy w tygodniu do połowy grudnia (no może
    listopad, grudzień wystarczy co 2 tygodnie) :-)

    Pzdr
    TG

  • 9. Data: 2011-02-09 08:17:21
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > skosić.
    > Ostatnią czynność powtarzać dwa razy w tygodniu do połowy grudnia (no może
    > listopad, grudzień wystarczy co 2 tygodnie) :-)

    bez przesady... trawnik dla ciebie, czy ty dla trawnika?...

    pozdrawiam
    s_13