  • 1. Data: 2011-02-07 20:06:09
    Temat: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://projekty.muratordom.pl/projekt_sloneczna-pola
    na,2070,1,0.htm

    Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza belkotem
    smerfa papy)

    Kris

  • 2. Data: 2011-02-07 20:15:28
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    >
    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza

    dom jak dom, ani specjalnie ładny ani specjalnie brzydki... ;-)

  • 3. Data: 2011-02-07 20:24:08
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza belkotem

    Na pierwszy rzut oka myślałem, ze to jest toaleta przyautostradowa w Niemczech
    :)

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 4. Data: 2011-02-07 20:45:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 21:06, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza belkotem

    Podoba mi sie, ze jest oddzielona czesc dzienna (salon+kuchnia) od
    nocnej, prywatnej (3 pokoje). Podoba mi sie, ze jest maly WC dla
    gosci. Koncepcyjnie mam dokladnie tak samo. Troche malutkie te
    pokoiki. Dziwnie tez zawyzyli kubature - 823m3 !? Parter 135m2 * 2,75
    to 370m3, na gorze powinno byc max 200m3 :) Parterowy - fajny - latwo
    docieplic i jest miejsce na rekuperator + rury :-)

    Probuje znalezc jakies wady ale nie potrafie! Sam bym chyba wlasnie
    taki wybudowal na starosc. W budowie powinien byc bardzo tani. Chyba
    bym sam go postawil "tymi recami" od murarki zaczynajac :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-02-07 20:52:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.

    Ogólnie mówiąc i nie wnikając w gusta i czyjeś skojarzenia...

    Całkiem przyzwoicie pomyślany - jest i kotłownia, taka raczej sensowna z
    wyjściem na zewnątrz, garaż z wejściem do domu, taras... No ok ;-)

    Co mi się rzuca w oczy, to jakoś z tymi drzwiami za gęsto naukładali...
    Przy łazience 7 coś za dużo tych drzwi - ja bym raczej poszerzył
    korytarzyk, chociaż w ostatniej części, żeby tych drzwi nie było aż
    troje na 1 m2

    W wiatrołapie tez jakoś za gęsto są te drzwi - tu bym chociaż zmienił
    kierunek otwierania tych do holu z lewych na prawe...a do garażu w
    ostateczności nie muszą otwierać się w stronę wiatrołapu, tylko mogą
    spokojnie do garażu.

    Coś ten projektant z drzwiami za bardzo nasmarował, a poza tym... ;-)

    No gąsiorów na dach sobie zamów duuużo :-)))

    pozdr
    Robert G

  • 6. Data: 2011-02-07 20:57:14
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik robercik-us napisał:
    > tu bym chociaż zmienił kierunek otwierania tych do holu z lewych na prawe..

    Miało być odwrotnie... z prawych na lewe.
    No idę spać, bo myślę już jedną półkulą tylko...

  • 7. Data: 2011-02-07 21:01:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    I jeszcze w kibelku 12 drzwi dałbym nie w stronę kuchni i jadalni, żeby
    wszyyyyscy goście musieli wysłuchiwać czyichś bąków, tylko założyłbym je
    na ściance w stronę łazienki 7.

    A co... będziesz się budował??? :-)

    pozdr
    Robert G

  • 8. Data: 2011-02-07 21:42:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 22:01, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > I jeszcze w kibelku 12 drzwi dałbym nie w stronę kuchni i jadalni, żeby
    > wszyyyyscy goście musieli wysłuchiwać czyichś bąków, tylko założyłbym je
    > na ściance w stronę łazienki 7.

    Ale to juz naruszyloby wejscie do strefy prywatnej przez gosci :)
    Przeciez do kanapy jest jeszcze po drodze jedna scianka. Mam podobnie
    i jest OK!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-07 21:47:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 21:52, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Co mi si rzuca w oczy, to jako z tymi drzwiami za g sto nauk adali...
    > Przy azience 7 co za du o tych drzwi - ja bym raczej poszerzy
    > korytarzyk, chocia w ostatniej cz ci, eby tych drzwi nie by o a
    > troje na 1 m2

    Spoko moze byc - przeciez nie koliduja ze soba. Ja mam mniejwiecej
    tak:

    http://projekty.muratordom.pl/miniatury/pliki/dom_35
    6_3_5239_500x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    Patrz korytarz numer 6. Dla mnie super. Czesc nocna jest oddzielona od
    czesci dziennej dodatkowymi drzwiami.
    Kibelek 11 mam z prawej, a nie lewej strony.

    > W wiatro apie tez jako za g sto s te drzwi - tu bym chocia zmieni
    > kierunek otwierania tych do holu z lewych na prawe...a do gara u w
    > ostateczno ci nie musz otwiera si w stron wiatro apu, tylko mog
    > spokojnie do gara u.

    Tez spoko. Do garazu tez dalbym otwierane w kierunku "do" :)

    > No g sior w na dach sobie zam w duuu o :-)))

    Eee nie rozumiem co sie ludzie tymi gasiorami tak przejmujecie? To
    moze 5% wartosci calego dachu ;D Drozsze moga sie okazac porzadne
    rynny w porownaniu do dwuspadu, niz te gasiory. Drozsze od gasiorow sa
    dachowki skrajne do dwuspadu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2011-02-07 22:12:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ale na ile osob to budujesz i takie tam?

    MJ