  • 1. Data: 2011-02-07 11:17:53
    Temat: kontrola, zabezpieczenie nowego domu - sky control
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktoś, z was może miał do czynienia z systemem Sky Control.

    Dosyc ciekawe rozwiązania, trochę się pobawiłem, szkoda ze tak pozno :)
    bo u siebie mam juz Integre 64, zdalny dostęp jest przez net via
    ETHM-1.
    Jednak w Sky Control, zaprojektwac mozna sobie swoj obiekt, rozmiescic
    czujki,
    kazde naruszenie dowolnie ustawic, wyjścia przekaźnikowe posiada, wyjścia
    cyfrowe, LCD można oprogramowac dowolnie. Podoba mi się:)

    ktos może wykorzystuje Sky Control i moze się pochwalić pomysłami i
    możliwościami?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-07 11:41:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cyfrowe, LCD można oprogramowac dowolnie. Podoba mi się:)
    >
    > ktos może wykorzystuje Sky Control i moze się pochwalić pomysłami i

    A po ile sprzedajesz?

  • 3. Data: 2011-02-07 11:42:50
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <S...@g...pl> wrote in message
    > Witam!

    > ktos może wykorzystuje Sky Control i moze się pochwalić pomysłami i
    > możliwościami?

    I tak nie bedziesz korzystał z tych stref i wszystkiego. Po pewnym czasie
    bedzie to dla ciebie udreką :-)

  • 4. Data: 2011-02-07 11:43:54
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > A po ile sprzedajesz?

    nie sprzedaję, do firmy kupilismy za ok 1100zł

  • 5. Data: 2011-02-07 12:21:11
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > I tak nie bedziesz korzystał z tych stref i wszystkiego. Po pewnym czasie
    > bedzie to dla ciebie udreką :-)

    Prawdopodobnie masz rację :)
    narazie traktuję to jako hobby, zresztą pomalu jak całą budowę

    jednak
    coraz częściej pojawiają się informacje o pękających wężykach, nawet tu na
    grupach, dlatego elektrozawor mam nadzieję, że się sprawdzi, ktory to w
    określonym czasie wode ma odcinać.
    Sam mam chinskie zaworki po 6,5zł :(

    kilka osob na grupie miało ten problem

    a to taki głośniejszy :)
    http://starogardgdanski.naszemiasto.pl/artykul/65946
    8,starogard-woda-zniszczyla-ksiazki,id,t.html

    jak się zabezpieczać
    hmm
    kratka sciekowa, jakias czujka, elektrozawor, reduktor ciśnienia
    pozdrawiam