  • Data: 2013-09-14 19:35:30
    Temat: Re: Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" 1...@4...net

    > LOL
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyrok-ws-zabojstwa-ma
    rka-papaly-bogucki-i-slowik-uniewinnieni/bswnz

    Widząc mądrych ludzi w okularach, pytam się i pytam świat:

    dlaczego KAŻDY mądry człowiek w okularach ma duże ramki a u optyków są zwykle
    małe?

    Każdy mądry okularnik (prawnik, policjant, dziennikarz, nauczyciel,
    lekarz, ksiądz) ma duże oprawki, o dużym polu widzenia. Tymczasem
    u optyków królują ramki malutkie, zwykle wąskie...

    Dobre ramki są duże, niemal okrągłe i zauszniki są w nich
    doczepiane za pośrednictwem poziomych ,,wysięgników''.

    Papała ma dobre oprawki.

    -=-

    Co do sedna sprawy -- nie interesowałem się tym
    morderstwem i nie mogę niczego ciekawego na ten
    temat napisać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'