  • 1. Data: 2013-09-12 19:41:18
    Temat: Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pewien cwaniak rozprowadzał suplement diety rzekomo
    służący odchudzaniu a w istocie -- truciznę. Ludzie
    kupowali/zamawiali preparat służący zdrowiu (jak ja
    poduszkę) lecz (jak ja) otrzymywali coś, co zabija.
    Na szczęście prawnicy uznali, iż oszust jest winny,
    nie zaś naiwni kupujący...

    Post zamieszczam jako ostrzeżenie dla piksel sklepu
    i ludzi pokroju Gotfryda Smolika w konteście tego,
    co zaczyna się w tym poście:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv90n8$jft$...@s...aioe.org

    > Sprawa dotyczy poduszki:

    > http://allegro.pl/elektryczna-poduszka-termiczna-ter
    mofor-wyszczupla-i3406076717.html

    > Do prawników -- Czy prawo istnieje w celu chronienia zabójców?

    Cieszę się z tego, że jednak prawnicy uważają, iż prawo nie
    powinno chronić zabójców.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-13 13:00:36
    Temat: Re: Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Post zamieszczam jako ostrzeżenie dla piksel sklepu
    > i ludzi pokroju Gotfryda Smolika w konteście tego,
    > co zaczyna się w tym poście:

    Od Gotfryda to ty sie...

    Czytałes jego odpowiedzi ale nie chciałes zrozumieć!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 3. Data: 2013-09-13 18:18:36
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    > Post zamieszczam jako ostrzeżenie dla piksel sklepu
    > i ludzi pokroju Gotfryda Smolika w konteście tego,
    > co zaczyna się w tym poście:

    Gotfryd, hmmm jak można zaufać komuś, kto ma tak na imię - sorry ale
    to już jest podejżane

    jeffrey

  • 4. Data: 2013-09-13 20:12:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Sep 2013, Jeffrey wrote:

    > Gotfryd, hmmm jak można zaufać komuś, kto ma tak na imię - sorry ale to już
    > jest podejżane

    I nie zapomnij że cyklista ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-09-13 20:42:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > I nie zapomnij że cyklista ;>

    ty tam nie ściemniaj z cyklistą, że niby my nie wiemy, że tam macie lożę
    u ciebie pod podłogą

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-09-13 20:43:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1309132012000.3956@quad

    > I nie zapomnij że cyklista ;>

    Piszesz cyklicznie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-13 20:44:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > Od Gotfryda to ty sie...

    Spokojnie. Nawet jeśli jesteście kochankami -- nic mi do tego. ;)

    > Czytałes jego odpowiedzi ale nie chciałes zrozumieć!

    I bez ,,chcenia'' -- rozumiałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-09-13 20:46:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.09.2013 20:44, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > Spokojnie. Nawet jeśli jesteście kochankami -- nic mi do tego. ;)

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 9. Data: 2013-09-14 00:31:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" l0vmhf$4gr$...@n...news.atman.pl

    > Głodnemu chleb na myśli...

    Więc najedz się i dopiero najedzony wracaj na grupę. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-09-14 03:35:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.09.2013 00:31, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" l0vmhf$4gr$...@n...news.atman.pl

    > Więc najedz się i dopiero najedzony wracaj na grupę. ;)

    Hmm... Enulek udaje idiotę czy jest idiotą... Sam zdecyduj, drogi
    czytelniku ;->