1. Data: 2013-09-11 00:05:54
Temat: Electro.pl Opineo i Monster
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Eneuel do Opineo 2 września 2013:
1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
i kilka m@ili.
3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.
Odpowiedź ELECTRO.pl z 10 września 2013:
Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
wnosimy o usunięcie opinii.
Eneuel odpowiada:
Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
słowa moje sprawdzić/zweryfikować.
W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.
W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.
Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:
Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
e-mail podczas realizacji zamówienia.
W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.
W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10
września,
ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego
moim
zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.
Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....