  • 1. Data: 2013-09-14 10:38:38
    Temat: Sezonowe ogrzewanie balkonu
    Od: Maciej Malecki <e...@g...com>

    Witam,

    Czy ma ktoś z Was doświadczenie w realizacji sezonowego ogrzewania pomieszczeń
    otwartych, takich jak np. ogródki towarzyszące lokalom gastronomicznym ?

    Chodzi mi o możliwość zastosowania w miarę ekonomicznego sposobu ogrzania przez 2-3
    godziny dziennie wsuniętego w bryłę budynku balkonu.

  • 2. Data: 2013-09-14 19:25:09
    Temat: Re: Sezonowe ogrzewanie balkonu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-14 10:38, Maciej Malecki pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi mi o możliwość zastosowania w miarę ekonomicznego sposobu ogrzania przez 2-3
    godziny dziennie wsuniętego w bryłę budynku balkonu.

    Tylko i wyłącznie promiennik podczerwieni. W takim wypadku proponowałbym
    elektryczny - włączasz prąd i odrazu ciepło jest, po pewnym czasie
    również przedmioty w zasięgu promiennika zaczynają również oddawać ciepło.