  • 11. Data: 2013-09-14 08:22:22
    Temat: Re: Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-14 03:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Hmm... Enulek udaje idiotę czy jest idiotą... Sam zdecyduj, drogi
    > czytelniku ;->

    Trollowanie uważasz za bycie idiotą lub udawanie idioty? Szacun, jesteś
    bardzo samokrytyczny.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-09-14 14:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.09.2013 08:22, Liwiusz pisze:

    > Trollowanie uważasz za bycie idiotą lub udawanie idioty? Szacun, jesteś
    > bardzo samokrytyczny.

    Liwek, durny trollu, nauczyłeś się już odróżniać należność niesolidnego
    dłużnika wobec przedsiębiorcy od niewypłacalności tegoż przedsiębiorcy
    wobec ZUS oraz OS, czy nadal nie możesz tego problemu "rozkminić"?

  • 13. Data: 2013-09-14 14:51:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-14 14:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Liwek, durny trollu, nauczyłeś się już odróżniać należność niesolidnego
    > dłużnika wobec przedsiębiorcy od niewypłacalności tegoż przedsiębiorcy
    > wobec ZUS oraz OS, czy nadal nie możesz tego problemu "rozkminić"?

    Z każdym tygodniem ten sam nudny Andrzejek-fotograf...

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-09-14 14:57:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.09.2013 14:51, Liwiusz pisze:

    > Z każdym tygodniem ten sam nudny Andrzejek-fotograf...

    Czyli nadal nie rozkminiłeś...

    Cóż, dość karmienia! Liweszek do kibla, gdzie jego miejsce!

    *plonk*

  • 15. Data: 2013-09-14 15:40:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-14 14:57, Andrzej Lawa pisze:

    > *plonk*

    Szczerze wątpię, to przerasta twoje umiejętności :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-09-14 17:39:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 19:41:18 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Cieszę się z tego, że jednak prawnicy uważają, iż prawo nie
    > powinno chronić zabójców.

    LOL
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyrok-ws-zabojstwa-ma
    rka-papaly-bogucki-i-slowik-uniewinnieni/bswnz

  • 17. Data: 2013-09-14 19:27:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" l10eh6$sip$...@n...news.atman.pl

    > Hmm... Enulek udaje idiotę czy jest idiotą... Sam zdecyduj, drogi czytelniku ;->

    Nie udaję idioty. I nie jestem idiotą.
    (to chyba oczywiste -- idiota nie potrafi
    korzystać z grup dyskusyjnych)

    idiota m odm. jak ż IV, CMs. ~ocie; lm M. ci ~oci a. te ~ty, DB. ~tów

    1. med. <<człowiek upośledzony umysłowo, chory
    na głęboki niedorozwój umysłu>>
    2. pot. <<głupiec, bałwan, dureń>>

    łac. z gr.

    Ale czy Ty udajesz jakoś upośledzonego, czy nim
    jesteś, skoro nie umiesz skopiować poprawnie mego
    imienia czy pseudonimu?

    Zezwalam na zdrobnienia 'Ene' ale nie
    na 'Enulek'. Moje imię -- moje prawo.
    Ten, kto je łamie, albo jest nieuważny, albo upośledzony...
    [stawiam tutaj na to ostatnie]

    Zastanów się kiedyś nad tym, zanim kogoś poślesz do kibla,
    czy Ty napisałeś na grupach cokolwiek mądrego kiedykolwiek,
    bo według mnie -- raczej nie. :)

    Gotfryd udaje przygłupa. Piksel sprzedał coś, co zabija, choć
    miał sprzedać coś, co uzdrawia. Gotfryd rozmywa się nad czymś
    zupełnie nieistotnym. Jeśli istotnie są jakieś brak w polskim
    prawie związane z wystawianiem rachunków czy faktur -- Gotfryd
    raczej powinien (jeśli w ogóle coś musi uczynić w tej materii)
    zainteresować tym problemem prawników budujących prawo w parlamencie.

    Tutaj (w tym wątku) problem niewystawienia rachunku jest problemem
    pobocznym i nieistotnym w zestawieniu z (poruszonym przeze mnie)
    problemem zabijania ludzi. W stalinizmie udawano przygłupów,
    szukając problemów tam, gdzie tych problemów nie było, aby
    nie mieć czasu na rozwiązywanie rzeczywistych problemów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-09-14 19:35:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1...@4...net

    > LOL
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyrok-ws-zabojstwa-ma
    rka-papaly-bogucki-i-slowik-uniewinnieni/bswnz

    Widząc mądrych ludzi w okularach, pytam się i pytam świat:

    dlaczego KAŻDY mądry człowiek w okularach ma duże ramki a u optyków są zwykle
    małe?

    Każdy mądry okularnik (prawnik, policjant, dziennikarz, nauczyciel,
    lekarz, ksiądz) ma duże oprawki, o dużym polu widzenia. Tymczasem
    u optyków królują ramki malutkie, zwykle wąskie...

    Dobre ramki są duże, niemal okrągłe i zauszniki są w nich
    doczepiane za pośrednictwem poziomych ,,wysięgników''.

    Papała ma dobre oprawki.

    -=-

    Co do sedna sprawy -- nie interesowałem się tym
    morderstwem i nie mogę niczego ciekawego na ten
    temat napisać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-09-14 20:34:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.09.2013 19:27, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" l10eh6$sip$...@n...news.atman.pl

    > Nie udaję idioty. I nie jestem idiotą.
    > (to chyba oczywiste -- idiota nie potrafi
    > korzystać z grup dyskusyjnych)

    Jak nie potrafi, skoro korzystasz?

    > idiota m odm. jak ż IV, CMs. ~ocie; lm M. ci ~oci a. te ~ty, DB. ~tów
    >
    > 1. med. <<człowiek upośledzony umysłowo, chory
    > na głęboki niedorozwój umysłu>>
    > 2. pot. <<głupiec, bałwan, dureń>>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ano właśnie.

    > łac. z gr.
    >
    > Ale czy Ty udajesz jakoś upośledzonego, czy nim
    > jesteś, skoro nie umiesz skopiować poprawnie mego
    > imienia czy pseudonimu?

    Skopiowałem tak dokładnie, jak na to zasługujesz ;->

    > Zezwalam na zdrobnienia 'Ene' ale nie
    > na 'Enulek'. Moje imię -- moje prawo.

    Możesz mi nagwizdać.

    > Ten, kto je łamie, albo jest nieuważny, albo upośledzony...
    > [stawiam tutaj na to ostatnie]

    Cóż, Enulku, masz prawo obstawiać swój własny "numer" ;->

    > Zastanów się kiedyś nad tym, zanim kogoś poślesz do kibla,
    > czy Ty napisałeś na grupach cokolwiek mądrego kiedykolwiek,
    > bo według mnie -- raczej nie. :)

    Cóż, jesteś w tej kwestii tak samo kompetentny do oceniania jak ślepy w
    kwestii kolorystyki.

    > Gotfryd udaje przygłupa. Piksel sprzedał coś, co zabija, choć

    Zabiło cię? Nie! (a szkoda)

    > miał sprzedać coś, co uzdrawia. Gotfryd rozmywa się nad czymś
    > zupełnie nieistotnym. Jeśli istotnie są jakieś brak w polskim

    Odniósł się do jednego aspektu tej sprawy. To publiczna grupa dyskusyjna
    i jak najbardziej miał do tego prawo.

    > prawie związane z wystawianiem rachunków czy faktur -- Gotfryd
    > raczej powinien (jeśli w ogóle coś musi uczynić w tej materii)
    > zainteresować tym problemem prawników budujących prawo w parlamencie.

    Nie tobie o tym decydować.

> [...]
    > szukając problemów tam, gdzie tych problemów nie było, aby
    > nie mieć czasu na rozwiązywanie rzeczywistych problemów.

    Tak, tak, Stalin z Leninem wstali z grobu i przyjechali na zlecenie
    Allegro zamordować cię poduszką.

  • 20. Data: 2013-09-14 23:43:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" l12a77$ouo$...@n...news.atman.pl