    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
    Date: Sat, 14 Sep 2013 20:34:15 +0200

    W dniu 14.09.2013 19:27, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" l10eh6$sip$...@n...news.atman.pl

    > Nie udaję idioty. I nie jestem idiotą.
    > (to chyba oczywiste -- idiota nie potrafi
    > korzystać z grup dyskusyjnych)

    Jak nie potrafi, skoro korzystasz?

    > idiota m odm. jak ż IV, CMs. ~ocie; lm M. ci ~oci a. te ~ty, DB. ~tów
    >
    > 1. med. <<człowiek upośledzony umysłowo, chory
    > na głęboki niedorozwój umysłu>>
    > 2. pot. <<głupiec, bałwan, dureń>>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ano właśnie.

    > łac. z gr.
    >
    > Ale czy Ty udajesz jakoś upośledzonego, czy nim
    > jesteś, skoro nie umiesz skopiować poprawnie mego
    > imienia czy pseudonimu?

    Skopiowałem tak dokładnie, jak na to zasługujesz ;->

    > Zezwalam na zdrobnienia 'Ene' ale nie
    > na 'Enulek'. Moje imię -- moje prawo.

    Możesz mi nagwizdać.

    > Ten, kto je łamie, albo jest nieuważny, albo upośledzony...
    > [stawiam tutaj na to ostatnie]

    Cóż, Enulku, masz prawo obstawiać swój własny "numer" ;->

    > Zastanów się kiedyś nad tym, zanim kogoś poślesz do kibla,
    > czy Ty napisałeś na grupach cokolwiek mądrego kiedykolwiek,
    > bo według mnie -- raczej nie. :)

    Cóż, jesteś w tej kwestii tak samo kompetentny do oceniania jak ślepy w
    kwestii kolorystyki.

    > Gotfryd udaje przygłupa. Piksel sprzedał coś, co zabija, choć

    Zabiło cię? Nie! (a szkoda)

    > miał sprzedać coś, co uzdrawia. Gotfryd rozmywa się nad czymś
    > zupełnie nieistotnym. Jeśli istotnie są jakieś brak w polskim

    Odniósł się do jednego aspektu tej sprawy. To publiczna grupa dyskusyjna
    i jak najbardziej miał do tego prawo.

    > prawie związane z wystawianiem rachunków czy faktur -- Gotfryd
    > raczej powinien (jeśli w ogóle coś musi uczynić w tej materii)
    > zainteresować tym problemem prawników budujących prawo w parlamencie.

    Nie tobie o tym decydować.

    > Tutaj (w tym wątku) problem niewystawienia rachunku jest problemem
    > pobocznym i nieistotnym w zestawieniu z (poruszonym przeze mnie)
    > problemem zabijania ludzi. W stalinizmie udawano przygłupów,
    > szukając problemów tam, gdzie tych problemów nie było, aby
    > nie mieć czasu na rozwiązywanie rzeczywistych problemów.

    Tak, tak, Stalin z Leninem wstali z grobu i przyjechali na zlecenie
    Allegro zamordować cię poduszką.