  • 1. Data: 2012-05-21 00:50:02
    Temat: Piorunochron
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam, czy przecięty piorunochron, połączony powiedzmy cienką materiałową
    linką tak, że zostanie mała przerwa będzie spełniał swoje zadanie? Iskra
    przeskoczy sobie dalej i do ziemi, czy mogą być jakieś poważniejsze
    konsekwencje?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2012-05-21 07:27:00
    Temat: Re: Piorunochron
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:
> [...]
    > materiałową linką tak, że zostanie mała przerwa będzie spełniał swoje
    > zadanie? Iskra przeskoczy sobie dalej i do ziemi, czy mogą być jakieś

    a dlaczego nie kupić złączek na śruby do odgromów ie złaczyć tego solidnie?

  • 3. Data: 2012-05-21 08:08:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > linką tak, że zostanie mała przerwa będzie spełniał swoje zadanie? Iskra
    > przeskoczy sobie dalej i do ziemi, czy mogą być jakieś poważniejsze

    tak dzialają iskierniki, nie ma problemu.

    b.

  • 4. Data: 2012-05-21 08:54:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 21 May 2012 07:27:00 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a dlaczego nie kupić złączek na śruby do odgromów ie złaczyć tego solidnie?

    Bo to właśnie nie ma być solidnie :) Szukam rozwiązania po próbie
    włamania... Druga opcja na którą wpadłem, to wysmarowanie jakimś towotem,
    ale z tym sobie złodziej poradzi prędzej czy później.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2012-05-21 08:55:11
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 21 May 2012 08:08:21 +0200, Budyń napisał(a):

    > tak dzialają iskierniki, nie ma problemu.

    Ok, dzięki.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2012-05-21 09:10:02
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Bo to właśnie nie ma być solidnie :) Szukam rozwiązania po próbie
    > włamania... Druga opcja na którą wpadłem, to wysmarowanie jakimś towotem,
    > ale z tym sobie złodziej poradzi prędzej czy później.

    włamali się do piorunochronu...?

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2012-05-21 15:19:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 21 May 2012 09:10:02 +0200, s_13 napisał(a):

    > włamali się do piorunochronu...?

    Weszli po piorunochronie na balkon. Na szczęście nie weszli do środka, ale
    ślady na ramie drzwi balkonowych po łomie są

    --
    marcin

  • 8. Data: 2012-05-21 17:12:36
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > Weszli po piorunochronie na balkon. Na szczęście nie weszli do środka, ale
    > ślady na ramie drzwi balkonowych po łomie są

    Alarm i wystaw tablicę przynalezności do jakiejś firmy ochroniarskiej.
    Kiedy i jak to się odbywało? Spałeś czy w dzień ?

  • 9. Data: 2012-05-21 18:56:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 21 May 2012 17:12:36 +0200, kiki napisał(a):

    > Alarm i wystaw tablicę przynalezności do jakiejś firmy ochroniarskiej.

    Mieszkanie w bloku, tabliczka nie przejdzie raczej :) W sumie taki mini
    alarmik jest (taki antydzieciowy), ale na zewnątrz mało co słychać. Wydaje
    mi się, że jakby zlikwidować dostęp po piorunochronie, to nie ma możliwości
    się dostać. Balkon wisi na 1 piętrze, pod spodem nic nie ma, okna sąsiada,
    ale są 'cofnięte'

    > Kiedy i jak to się odbywało? Spałeś czy w dzień ?

    W dzień. Wyskoczyłem jak to regularnie 3 razy w tygodniu na trening. Ok
    18.30. O 21.30 z powrotem w domu (o 21 jeszcze nie jest całkiem ciemno)
    Było to w środę. Zaintrygowało nas zachowanie kota, bo normalnie czeka pod
    drzwiami, a teraz nie chciał wyjść spod łóżka, do tego były mokre ślady,
    jakby się zlał uciekając. Dwa dni miał stres. Wpierw myślałem, że pies
    sąsiada przyatakował drzwi, lub coś walnęło w okno, ale w sobotę przy
    porządkach zauważyłem ślady po łomie...
    http://img341.imageshack.us/img341/8177/br1x.jpg tak to wygląda, na górze
    widać wyrwane mocowanie.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2012-05-21 19:38:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zly wrote:

> [...]
    > Wpierw myślałem, że pies sąsiada przyatakował drzwi, lub coś walnęło
    > w okno, ale w sobotę przy porządkach zauważyłem ślady po łomie...

    pocieszę cie że włąmywacze to raczej na linach z góry sie opuszczają, tak
    jest bezpieczniej.