    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Plasma czy już LED?
    Date: Wed, 3 Nov 2010 08:01:07 +0100

    Użytkownik "Tomasz M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vljnwbqkbid1a3@technolog...
    > witam
    >
    > planowałem kupić plazmę
    > http://tanio.pl/Plazma-PANASONIC-TX-P42G20E--200341-
    1-113954-12186117.html

    Widziałem plazmę Panasonica 42" FullHD za 2100zł w jakiejś ofercie
    gazetkowej. Ja bym ją brał.
    Sam mam Panasonica 42" PV8 podpietego do anteny naziemnej (mam tylko 3
    programy :-) ), ale nie widziałem LCD czy innej plazmy z tak ładnym obrazem
    ze źródła analogowego. Znajoma kupiła plazmę Samsunga i nie udało mi się jej
    ustawić tak, żeby kolorki były tak naturalne jak w mojej plaźmie. :-)
    Z poborem prądu to jest różnie, bo przy ciemnych scenach moja plazma pobiera
    80W a przy jasnych 250W. Średnia wychodzi jakieś 150-170W (w trybie
    kinowym). Ale jak będziesz oglądał horrory to spadnie Ci do ok. 140W. :-)
    Ten telewizor ma tryb eco, który polega na zmniejszeniu świecenia ekranu dla
    scen jasnych i zamiast bieli mamy szary kolor (więc ja mam to wyłączone).