  • Data: 2010-11-03 14:55:24
    Temat: Re: Plasma czy już LED?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 14:03, Tomasz M. pisze:
    > witam
    >
    > planowałem kupić plazmę
    > http://tanio.pl/Plazma-PANASONIC-TX-P42G20E--200341-
    1-113954-12186117.html
    > ale ostatnio zacząłem się zastanawiać nad tym:
    > http://tanio.pl/TV-LED-PHILIPS-40PFL7605H--219765-2-
    113956-12207909.html

    > parę "stów" więcej płacisz, ale zużycie energii o 200W mniejsze.
    > nie wiem natomiast jak z jakością obrazu, odbioru sygnału analogowego itp.
    >
    > jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie to proszę o podzielenie się nią

    Jesli chesz wydać tyle kasy na tv a nie posiadasz sensownego źródła
    obrazu to spodziewaj się wielkiego rozczarowania, tak wielkiego przy tej
    przekątnej obrazu że będziesz chciał przy analogowym sygnale oddać tv do
    sklepu.

    Nie wierz tak do końca w opinie o wadach i zaletach LCD wzglądem Plazmy
    czy odwrotnie. przy tej przekątnej i jeden i drugi będzie porażką.

    Jesli zaś zastanowisz się npo w jakiejś grudniowej promocji podpiszesz
    umowę np z Cyfra plus (czy innym operatorem) i bedziesz miał kanały hd
    to różnicy nie zauważysz między LCD a plazmą.

    Jak kupisz sensowny LCD to będziesz miał duuuużo lżejszy tv (być może
    ważne) pobierający jednak 30% energii mniej.

    Sam byłem wiele let zwolennikiem plazm ale odkąd mam w domu samsunga
    (polecam od serii 5 w górę) to wycofałem się z wszelkich wczesniejszych
    zarzutów ....

    podsumowując, do analogowego sygnału nie warto przepłacać