    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 1 Nov 2013 00:06:14 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5272dc41$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 07:46:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    europie jest to normalny, handlowy produkt. Sprzedawany w tradycyjny sposób a nie u
    domokrążców.

    > I co w związku z tym, że ty nie widziałeś?
    >
    > Tak na szybko masz tu firmę niemiecką i szwajcarską tym handlującą:
    >
    > http://www.muenchenost.dross-schaffer.com/dcontent/s
    hop/home/kontakt

    > http://www.kocherhans.ch/kontakt/

    > Urządzenia przemysłowe mają zazwyczaj inne zadanie niż domowe, ale dobrze
    kombinujesz. Tam gdzie klientom restauracji zależy na tym samym co mają użytkownicy
    domowi, czyli wolna góra, brak zapachów i cicha praca, to instalują właśnie BORA.
    Dzięki temu mogą przyrządzać potrawy na oczach klientów nawet na środku sali
    jadalnej. W Polsce zakupiła to już pewna warszawska knajpa (jeszcze nie zamontowane)
    a planują dwa dobre hotele.

    > Na tym filmie http://vimeo.com/48900735 promuje się pewna niemiecka knajpa i około
    54 sekundy możesz zauważyć to urządzenie.