    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 1 Nov 2013 07:34:16 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5272dc41$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5273a53d$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <l50ck0$28s0$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:07:58 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

> [...]
    >
    > często, czasem tylko przy słabym ciągu jak kiepska pogoda jest trzeba
    >
    > włączać wyciąg.
    >
    > Gdybym smażył na wynalazku bora to niestety ale na naturalny ciągu komina
    >
    > nie małbym co liczć i musiałbym włączyć wyciąg i robić to zawsze.
    >
    > To oznacza, że traciłbym kolejne złotówki na prąd do wentylatora który nie
    >
    > jest małej mocy skoro według marketingowców mieli 400m3/h i wytwarza pęd
    >
    > 4m/s.
    >
    > Przewijają się też w wątkach opisy problemów natury technicznej jeśli
    >
    > chodzi o zabudowę i swobodę wykorzystania przestrzeni szafki w której to się

    Wiele lat temu pomagałem pewnej niemieckiej firmie sprzedawać w Polsce regały
    magazynowe. Trafiłem raz u klienta na blondynkę, która powiedziała "regały
    magazynowe? eee nieee, mamy tak zapchany magazyn, że się tam regały już nie
    zmieszczą" :)
    Jest również na polskim rynki parę firm, które sprzedają wyciągi blatowe, ale ich
    technologie powodują, że szafka, w której to jest zamocowane nie nadaje się do
    wykorzystania.
    BORA jako jedyna pozwala na prawie lub całkiem normalne korzystanie z szuflad:
    http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/B
    ORA-Classic_installation-cross-sections_EN.pdf
    http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_B
    asic_Technik_Umluft_bd969a3f2c.jpg
    http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Umluft_7139bd99b7.jpg
    http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Abluft_56d84d2a43.jpg

    > Podsumowując. Urządzenie jest warte w rzeczywistości nie więcej niż 3tys zł.
    >
    > Zastosowanie nawej najszlachetniejszej stali nie daje powodu aby miało
    >
    > kosztować ponad 13tys zł.
    Podsumowując, to od początku świata wszystko jest warte dokładnie tyle ile chce za to
    zapłacić klient.
    Prawie 14 tysięcy zł kosztuje najtańsza wersja, dla "młodych małżeństw", czyli płyta
    indukcyjna z wbudowanym w środku okrągłym wyciągiem
    http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

    Kompletne zestawy serii Classic kosztują około 24 tysięcy zł
    http://www.youtube.com/watch?v=Fl-VTFqKF4k

    Kompletne zestawy serii Professional to około 35 tysięcy zł
    http://www.youtube.com/watch?v=gyJD6qYB7UY#t=25