    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna - podłączenie
    Date: Sun, 25 Apr 2010 00:06:50 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hqvn1c$ofn$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie ma co spawdzać. Jeśli mam podłączyć dwie fazy to muszę wyrzucić
    > istniejący kabel od kuchenki i podłączyć kabel czteroprzewodowy.

    A jak inaczej chciales to podlaczyc na trzech zylach?
    U mnie na odwrocie plyty jest schemat podlaczenia 1f i 3f. Zakladam
    odpowiedni kabel, podlaczam do odpowiednich stykow i gra. Zmien kabel i
    bedzie git.

    > Mam dwa kable 3x2,5mm2. Wiem, że 2,5mm2 na 6kW przy jednej fazie to za
    > mało,

    Jednak producent dopuszcza takie podlaczenie na jednej fazie, wiec pewnie
    nie za malo. Moja indukcja ma 7kW i moge ja podlaczyc do jednej fazy co dla
    sprawdzenia uczynilem i jakos kable sie nie topily. Ostatecznie ile razy
    cztery pola beda grzaly pelna moca?

    > dlatego mogę zrównoleglić oba kable. 5mm2 na 6kW już wystarczy. Niemniej
    > pierwotnie planowałem podłączenie trójfazowe, dlatego pociągnąłem dwa
    > kable 3x2,5mm2 (nie miałem akurat 5x2,5mm2).

    Mozesz dac i kabel grubosci kolana, tylko co z tego jak zabezpieczenie jest
    jakie jest.

    Pozdro.. TK