  • 1. Data: 2011-04-04 18:08:29
    Temat: Płytki na paździerz
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    Witam, polozyłem u znajomych plytki na ekran pazdzierzowy ale cos mi
    podpowiada, ze chyba nie ma prawa się to trzymac.
    Podczas fugowania jedna z plytek odkleila sie wiec zrobilem eksperyment
    polegajacy na ztarciu kleju ktory pozostal na pazdzerzu. Zrobilem to
    palcem i stwierdzilem, ze mimo uzycia unigruntu plyta nie trzyma tego
    kleju i plytek.
    Jakies sugestie i jak ew. przykleic plytki ktore za czas jakis pewnie
    spadna?

    --
    jedrus
    Dopisz się -->> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

  • 2. Data: 2011-04-04 18:48:20
    Temat: Re: Płytki na paździerz
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "jedrus" <j...@w...btx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kleju i plytek.
    > Jakies sugestie i jak ew. przykleic plytki ktore za czas jakis pewnie

    niestandartowe zastosowania wymagają takich rozwiazan ;) Czyli na pewno nie użyłbym
    typowego kleju cementowego - lustra do sciany kleiłem pianką montażową, moze i tu by
    sie nadała - tyle ze niewygodne bo trzeba czekać az związe. Moze jakis klej
    polimerowy itp?

    b.

  • 3. Data: 2011-04-04 20:21:24
    Od: adam <a...@g...pl>

    W dniu 2011-04-04 20:08, jedrus pisze:
> [...]
    > trzyma tego kleju i plytek.
    > Jakies sugestie i jak ew. przykleic plytki ktore za czas jakis pewnie

    Próbuj, można położyć, ja mam płytki na ekranie z paździerza już ok 10
    lat, wszystko się pięknie trzyma. Ale na co panowie majstrowie mi
    przykleili to nie wiem.

  • 4. Data: 2011-04-04 20:43:08
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-04-04 22:21, adam pisze:

    > Próbuj, można położyć, ja mam płytki na ekranie z paździerza już ok 10
    > lat, wszystko się pięknie trzyma. Ale na co panowie majstrowie mi
    > przykleili to nie wiem.

    Rozmawialem juz z bratem ktory sie troche na tym zna i wlasnie mowil,
    coby pogadac ze starszymi glazurnikami bo "cuuus" dodawali.
    Jak odpadnie ktoras, to rozsadne bedzie zastosowanie patentu Budynia.
    Czas pokaze.

  • 5. Data: 2011-04-05 17:04:31
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Jakies sugestie i jak ew. przykleic plytki ktore za czas jakis pewnie

    ja mam przylepione plytki zwyklym atlasem - z tym ze do OSB jesli to jakas
    roznica :-) ale bdb rozwiazaniem jest zwykly silikon sanitarny. jak juz
    wyschnie to nie ma sily zeby odpadlo. a na "szybko" to klej termiczny - taki
    jak z pistoletu, na duzej powierzchni podgrzewa sie go opalarka i klei
    plytki

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 6. Data: 2011-04-05 21:06:20
    Od: "k.marciniak" <a...@m...gd.pl>

    W dniu 04-04-2011 20:08, jedrus pisze:
> [...]
    > kleju i plytek.
    > Jakies sugestie i jak ew. przykleic plytki ktore za czas jakis pewnie

    bo trzeba było tego użyć
    http://www.knauf.pl/knaufengine/index.php?option=com
    _content&task=view&id=440&Itemid=494
    i na to dowolny klej do płytek.