    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 24 Feb 2021 12:03:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Podatku katastralnego nie bedzie
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 24 lutego 2021 o 16:24:20 UTC+1 KIKI napisał(a):
> [...]
    koszty najmu to wyższe podatki. W artykule wymieniają jeszcze dwie wady. Typowo
    administracyjne. Więcej na Interii napisali.
    uje-sie-od-podatku-katastralnego,nId,5069658
> [...]
    > obciążeń. Żaden urzędnik nie przyjdzie na kontrolę. Tak będzie, że
    > Afryka się ucywilizuje i kraje zaczną zapraszać do siebie i kusić tym
    > czy tamtym.
    >
    > Pierwsze to uciekną firmy na Ukrainę, niech tylko ją przyjmą albo
    > obiecają akcesję... Jeszcze Białoruś upadnie i będzie tam kilkadziesiąt
    > lat spokoju. No i na koniec Putin może wpaść na pomysł żeby zasiedlać
    > Rosję, może mu odbić w drugą stronę, wszystko możliwe. Zrobi dumping
    > podatkowy...
    >
    > Kto powiedział, że nasze wnuki czy prawnuki będą jeszcze tutaj mieszkać?
    Internet to takie coś że można bardzo szybko znaleźć potrzebne informacje. Według
    danych z 2018 znalezionych w necie w Polsce było 2 miliony 150 tysięcy firm. W tym
    mikroprzedsiębiorstw było 2 miliony 80 tysięcy. Podejrzewam że do dzisiaj niewiele
    się zmieniło. Niby kto miałby do Dubaju wyemigrować? Fryzjer z Koluszek. Piekarz z
    Mrągowa itd. A może malarze pokojowi na Ukrainę wyjada bo tam niższe podatki.
    Pierdolisz facet jak byś miał, może masz, szczupła głowę. No dobra wyjadą. Zanim
    napisałeś głupotę trzeba było sprawdzić czy tam gdzie mieli by wyjechać nie ma
    podatku katastralnego.