  • 11. Data: 2010-01-03 19:19:49
    Temat: Re: Podciekający taras
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "CeSaR" <a...@m...com> wrote:
    > Witam wszystkich w 2010.
    > Potrzebuję porady a w zasadzie porady w dwóch częściach. Najpierw krótki
    > opis problemu: pacjentem jest taras w moim domu. Taras jest na 2
    > kondygnacji, pod tarasem na 1 kondygnacji jest salon (a w zasadzie połowa
    > tego salonu). Taras jest wyłożony płytkami, płytki mają jakieś 10lat.
    > Budynek jest ocieplony. No i niestety od jakiegoś czasu na suficie w
    > salonie pojawiają się delikatne zacieki które doprowadzają mnie do
    > lekkiego rozstroju nerwowego....

    Podobny problem pojawia się u moich teściów. Podczas intenstywnych opadów na
    suficie pod tarasem wychodzi woda.
    Teść 2 razy ściągał płytki, raz również skuwał wylewkę i robił od nowa
    izolację. Niestety nie pomogło.
    Zainteresuj się produktami firmy Schluter.
    http://www.kamir.krakow.pl/produkty.php?p=1
    Są to materiały bardzo drogie, ale może wyjdzie taniej niż zabudowa tarasu.

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2010-01-03 20:22:20
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > http://www.kamir.krakow.pl/produkty.php?p=1
    > Są to materiały bardzo drogie, ale może wyjdzie taniej niż zabudowa

    Daj spokój, przecież taka zabudowa chyba nie będzie kosztować majątku?
    To jest raptem ok 20m2 dachu. Zamuruję drzwi od balkonu, dach zrobię
    spadzisty, od linii okien (lekko poniżej) do krawędzi obecnego tarasu.
    to co pod dachem dla pewności zasmołuję, zapapuję, zafoliuję, zasypię
    piachem i wszystko co mi tylko przyjdzie do głowy :-))
    Będzie cieplej, mam nadzieję że nie będzie ciekło, całość zrobię przy okazji
    odnawiania elewacji więc styk dachu ze ścianami w zasadzie załatwię za
    jednym razem.
    Droższe od pieniędzy raczej nie powinno być...

    pzdr