  • 1. Data: 2011-06-15 21:19:03
    Temat: Re: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
    Od: n...@o...pl

    > Witam wszystkich.

    > Pytanie do użytkowników i budujących:

    > Mam lustro o wymiarach 1m x 1,6m do wklejenia w kafelki w łazience.

    > Chcę zastosować max 2 maty/folie grzejne, bo koszt oklejenia takiej
    powierzchni to majątek

    > 1.Na rynku dominuje Devi i zakładając,że wkleję  2 szt kabla grzejnego a na
    to lustro, mam

    > nadzieję,że uzyskam teoretycznie coś jakby ramkę zaparowanego szkła
    wokół "odparowanego"

    > Ale mam dylemat: owe kable są dość rzadko rozmieszczone, czy zatem zakładany
    efekt szlag trafi?

    > 2.Założenia podobne, ale tym razem wariant z  folią grzejną przylepioną do
    lustra.Lustro przyklejam

    > silikonem tylko w strefach wolnych od folii, czyli 20 cm ramka wokół.(Devi
    mówi,że folii sie nie

    > klei do ścian)

    > Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?

    > 3. Czy są jakieś produkty konkurencyjne do Devi?

    > R.
    Najlepszym rozwiązaniem jest korek podklejony do szyby. Czemu? Lustro mocowane
    bezpośrednio do ściany jest zimniejsze ponieważ oddaje ciepło ścianie, a
    powietrze wilgotne na szybie pod wpływem niższej temperatury skrapla się. Gdy
    zlikwidujemy przyczynę (oddawanie ciepła ścianie) temperatura powietrza na
    szybie i w około będzie identyczna, a więc czynnik powodujący skraplanie nie
    zadziała. Proponuję małe doświadczenie: tymczasowo przykleić małe lustro w ten
    sposób i sprawdzić organoleptycznie to o czym piszę. Pozdrawiam