  • 1. Data: 2011-06-15 21:28:52
    Temat: Re: Prośba o pomoc w kupnie domu w kiepskim stanie
    Od: n...@o...pl

> [...]

    > 2m, reszta pewnie pół metra

    > - fundamenty, ponad 50 metrów licząc po ścianach zewnętrznych, wewnątrz

    > pewnie drugie tyle

    > - dwa piętra ścian mniejszej bryły, trzy piętra większej, w tym

    > kilkanaście okien różnej wielkości

    > - trzy betonowe stropy, razem ze 200 metrów kwadratowych

    > - schody betonowe na trzy piętra

    > - komin murowany

    > - drewniana konstrukcja dachu i położenie dachówki, pewnie z 200m2 albo

    > więcej

    > Jak myślicie, ile takie coś w praktyce mogłoby kosztować? I czy jest

    Proponuję poszukać w okolicy budowę domku jednorodzinnego z tablicą i z niej
    spisać telefon do kierownika budowy. Porozmawiać z nim. Pod warunkiem, że nie
    jest to kierownik "do papierów", lecz faktyczny (taki co faktycznie
    sprawdza
    roboty na budowie). Taki praktyk dużo Panu powie (przy okazji jak będzie
    sensownie mówił, może go Pan po kupnie zatrudnić jako kierownika budowy). pzdr

  • 2. Data: 2011-06-16 12:38:48
    Od: Krzychu <k...@g...pl>

    Cześć!

    W dniu 2011-06-15 23:28, n...@o...pl pisze:

    > Proponuję poszukać w okolicy budowę domku jednorodzinnego z tablicą i z niej
    > spisać telefon do kierownika budowy. Porozmawiać z nim. Pod warunkiem, że nie
    > jest to kierownik "do papierów", lecz faktyczny

    To jest dobry pomysł, dzięki. Rozejrzę się przy okazji najbliższej
    wizyty w okolicy.

    pozdr,
    Krzychu