  • 1. Data: 2011-06-15 21:37:56
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: n...@o...pl

    > No, jeszcze się nic nie zawaliło ale mam zgryza takiego:

    > Postanowiłem podnieść ściankę kolankową. O pustak MAX 20cm. Żeby nie

    > miała 90cm, tylko 110cm. I postanowiłem nic nie robić z dachem (zostawić

    > kąt nachylenia 38 stopni).

    > Teraz:

    > - mam pocięte drewno - konkretnie pocięte na wymiar kleszcze.

    > - w czasie murowania wyszły różne takie tam z wysokością podłogi,

    > pustaków, fug (zresztą na projekcie terriva i pustak komórkowy a w realu

    > ackerman i max) że na dzień dobry ścianka miała 100 cm. I do tego 100

> [...]

    A nie można np. kupić tylko kleszcze na dwie krokwie i w jednym miejscu (tam
    gdzie będzie wejście) zamontować kleszcze niżej, pozostałe niech będą tam
    gdzie miały być, a uskok wyprostować sufitem podwieszanym? Proszę tylko
    pamiętać, że przy podwyższaniu ścian kolankowych trzeba kupić słupy wyższe o
    długość równą podniesieniu ścian kolankowych. pzdr