  • Data: 2012-05-13 15:00:54
    Temat: Re: Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
    Od: "Majka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Polecam podkaszarkę florabest z lidla.
    > Ja mam ją od 2 lat i uważam, że jest rewelacyjna.
    > Sąsiedzi mają bosch i
    > gardena - przy tej lidlowej to zabawki.
    > Warto kupić od razu zestaw zapasowych szpulek,
    > ale proponuję uzupełniać szpulki
    > żyłką kwadratową 1,3-1,4mm.
    > Tnie znacznie lepiej niż oryginalna okrągła.

    Ta firma jest w ofertach sprzedawców na Allegro. Porównując do rodziny Bosch
    Easytrim uderza bliźniacze podobieństwo:

    - albo są to produkty także Boscha ale pod nazwą Florabest (może dla Lidla),
    produkowane z tych samych form/części (dobra wróżba)
    - albo są wierną /tylko/kopią Bochów Easytrim (gorsze rokowanie)

    Kosztują (patrząc odpowiednik vs odpowiednik) połowę ceny, np. niecałe 200
    zamiast niecałe 400 przy najwyższym modelu.

    W podkaszarkach FloraBest jest szpulka z nicią podwójną, przynajmniej w dwóch
    najwyższych modelach o mocach 450 i 500 W. Ale nadal nie wiem, czy to istotna
    zaleta w porównaniu do nici pojedynczej.
    Nadal też nie wiem, czy szpulki są standaryzowane, czy trzeba szukać do
    swojej podkaszarki/do swojego producenta.

    Majka