    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 1 Feb 2015 10:13:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 08:42:00 UTC+1 użytkownik Bodo
    Bodowiczewiczkiwiczewski napisał:
    > Chcę kupić rodzicom prezent w postaci suszarki gazowej.
    > Kupić nie problem, ale probllem jest znaleźć jakiegoś pana Zenka czy Kazia który by
    podłączył to wszystko do istniejących instalacji.
    > Jak do tej pory. od wielu dziesięcioleci, nie było problemu aby podłączyć to i owo
    aby coraz to starszym rodzicom ułatwić żywot.
    > Zapytałęm jednego znajomego czy w ramach wolnego czasu udałby się pod wskazany
    adres i zamontował to co trzeba.
    > Ten mi wysakuje iż nie ma uptrawnień i nie tylko z tego powodu nie może :(
    > Dziwne, co prawda nie było to wczoraj ani rok temu, ale do montażu junkersa a
    wcześniej kuchni gazowej, uprawnień nie potrzebował...
    > Suszarka ma się znaleźc w piwnicy domu jednorodzinnego, należy dokupić i wstawić ze
    dwa może trzy metry rury gazowej, rura pół cala, do tego poprowadzić ze 2 lub 3
    metry kabla plus gniazko, wydech wrzuciłbym elastyczną rura karbowaną przez
    piwniczne okno.

    > Czy naprawdę potrzeba aż tyle zachodu aby podłączyć tak zwykłe urządzenie?

    Jak dopiero chcesz kupić to kup taką co tylko prąd potrzebny.