  • Data: 2015-01-17 11:08:09
    Temat: Re: Podłoga dla przedszkolaka
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tego jeszcze nie bylo,wiec zaproponuję.
    Cykliniarka.
    Jeśli podloga w dobrym stanie,to warto w nią zainwestować.Odwdzięczy się.
    Nie jestem zwolennikiem olejowania(pokostowania)podlóg jak leci,ale jest to najlepszy
    sposób na dlugotrwale utrzymanie podlogi w dobrym stanie.
    Nie zniszczysz jej dlugotrwaly jeżdżeniem fotelem na kólkach,imprezą w butach czy
    przestawianiem mebli.
    A tam,gdzie się dzieciaki bawią,można im wydzielić kawalek wykladziny na podlodze.
    Tak ja bym zrobil.Ty zrobisz jak chcesz,ale podlogę masz tylko jedną...
    Pozdro dolniak