  • 1. Data: 2019-03-15 14:24:07
    Temat: Re: Podłogówka
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 15.03.2019 o 14:18, lleeoo pisze:
    > Pytanie do praktyków, przy kolejnym domu zlecilibyście projekt
    > podłogówki ze szczegółowymi wyliczeniami czy raczej jak ktoś tu
    > ostatnio pisał, rozstaw rurek co 15cm z zagęszczenie w strefach
    > przy okiennych 10cm.

    Ja to w takich kwestiach jestem człowiek ścisły i wierzę głównie
    cyferkom, w związku z czym uważam, że jak coś ma być zrobione dobrze, to
    powinno być policzone. Niestety co chwilę zderzam się w tej kwestii z
    polską rzeczywistością, gdzie z tym podejściem większość patrzy na mnie
    jak na debila i że czego ja chcę... :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /