  • Data: 2015-11-23 10:52:47
    Temat: Re: Podłogówka - czy wszystko jest ok?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 23:26:25 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Postep w budownictwie powoduje ze domy są coraz lżejsze a izolacja termiczna coraz
    lepsza. Lekki dom po prostu mniej kosztuje. Pakowanie do lekkiego i w założeniach
    taniego budynku betonowej płyty robiacej za kaloryfer mija się z celem. Kaloryfery
    wcale nie muszą być wysoko temperaturowe.

    Dla mnie to zaden postep. Lekki budynek w dobie coraz czesciej swirujacej
    pogody i pojawieniem sie malych tornad w naszym kraju nie jest dobrym
    pomyslem. Skad pomysl, ze to jest postep? :) Ja np. wole duzy i ciezki dom
    z duza akumulacja, bo nie trzeba go klimatyzowac w lato, a w zime znosi
    dzielnie wieksze wahania temperatury. Po prostu klimat w nim jest stabilniejszy.

    Dla domku letniskowego / zimowego - spoko ale dla domu, w ktorym mieszkamy
    na codzien - jak dla mnie akumulacja to wielka zaleta. Wylacza Ci prad
    w szkieletorze na godzine i bedziesz marznal. U mnie po 12-18h zauwazysz,
    ze nie ma pradu, po 24-36h zalozysz dlugi rekaw, a po 48h zaczniesz sie
    powolutku niepokoic :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.