  • 1. Data: 2010-05-11 10:58:57
    Temat: Polecam Firmę IRBud- Docieplenia i remonty Lublin i okolice
    Od: "robert teper" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    ponieważ nieuczciwych i partaczy jest mnóstwo - ja chce polecic firmę która
    podeszła do roboty fachowo i uczciwie. Docieplałem dom -200 m2 docieplenia
    plus kilka przeróbek.
    Panowie z firmy IRBud Ireneusz Wojtaluk z Łecznej (tel 607740997 do szefa)
    pomogli kupic materiał, opomiarowali wszystko i wyliczyli a co najważniejsze
    prace wykonali solidnie i szybko. W 5 dni wszystko bylo skonczone, plac
    budowy sprzatniety. NIe trzeba było nikogo pilnowac ani szukac, znakomicie
    zorganizowana ekipa. Na prawdę polecam, sam otrzymałem namiar na IRBud od
    dobrych dekarzy, którzy u mnie pracowali i przekazuje dalej bo warto z takimi
    ludzmi współpracowac.

    Pozdrawiam
    Robert Teper

  • 2. Data: 2010-05-11 11:46:05
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik robert teper napisał:
    > Witam

    [cut]

    oho, szeptana reklama. Widać, że gość na czasie.

    Chyba, że się mylę, to wtedy dawaj też chłopie namiary na tych boskich
    dekarzy.

    ;-)

    mcs

  • 3. Data: 2010-05-11 12:50:36
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > zorganizowana ekipa. Na prawdę polecam, sam otrzymałem namiar na IRBud od
    > dobrych dekarzy, którzy u mnie pracowali i przekazuje dalej bo warto z

    jeśli to nie reklama to proszę podaj cene ile kosztował Cię materiał, jaki,
    ile brali za 1m2

  • 4. Data: 2010-05-11 17:37:42
    Od: "robert teper" <x...@g...pl>

    Po to podalem swoje nazwisko zeby uniknąc zarzutów o krypto reklamę.

    ceny i dane na priv i...@g...com

    Ale ceny zmienialy sie dwa tygodnie temu co kilka dni wiec raczej ceny
    materialow nie bedą aktualne na dziś. Do tej firmy telefon podalem - dzwonisz
    pytasz i karkulujesz - twoja kasa twoja decyzja.

    rt

  • 5. Data: 2010-05-11 17:48:38
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "mcs" <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> wrote in message

    > [cut]
    >
    > oho, szeptana reklama. Widać, że gość na czasie.

    Spam nawet tak wygląda.

  • 6. Data: 2010-05-11 17:54:19
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "robert teper" <x...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dzwonisz
    > pytasz i karkulujesz - twoja kasa twoja decyzja.

    Ty sam jesteś taki KARKULATOR :-)

  • 7. Data: 2010-05-11 19:16:55
    Od: "robert teper" <x...@g...pl>

    > Ty sam jesteś taki KARKULATOR :-)

    :)

  • 8. Data: 2010-05-12 06:03:15
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    mcs pisze:

    > [cut]
    >
    > oho, szeptana reklama. Widać, że gość na czasie.
    >
    > Chyba, że się mylę, to wtedy dawaj też chłopie namiary na tych boskich

    Napisz skad jestestes - to dam ci kontakt do dobrych dekarzy.