  • Data: 2009-06-30 14:16:01
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "rrr." napisał:
    > Jak rozumiem, Ciebie wrócili z granicy prawda ? Nie wpuścili ? bo w innym
    > przypadku nie wiesz o czym piszesz.

    jego nie, ale są tacy co ich nie wpuścili, np dalejlama, czy inni tybetańscy
    mnisi, i wielu dziennikarzy i innych co chcieli, na dodatek powiem ci że nie
    dość ze tam nie wpuszczają, to jeszcze z tamtąd nikogo nie wypuszczają, bo
    do tybetańczyków prubujących z tamtąd uciec (przesladowania, więzienia,
    tortury, bieda) strzela się z karabinów jak do kaczek (strzela chińskie
    wojsko), a stąd to wiem bo czasem ktoś mimo wszystko, mino postrzałów ucieka
    i opowiada co się tam dzieje!!!!