  • Data: 2014-05-09 20:41:44
    Temat: Re: Pomidorasy :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 May 2014 08:34:15 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

    > hihi, ale szybka

    Zbieg okoliczności - akurat zajrzałam, bo miałam przerwę w sianiu ogórków i
    melonów do doniczek.

    > kiedy i jak należy zacząć sadzić, jak mam tylko nasionka z pomidora
    > a nie ze sklepu z torebki ;)

    W tym roku już za późno, więc posiej w przyszłym - ok. 20 marca, jeśli
    rośliny mają być potem sadzone w gruncie lub nieogrzewanym foliwoym
    namiocie. Tylko pamiętaj, że z nasion pobranych z owocu, który Ci się
    podobał, niekoniecznie otrzymasz to samo, więc na początek posiej niewiele,
    bo się możesz napracować na próżno - efekt może Cię zaskoczyć niemile.
    Ale mile też może :-)