  • Data: 2014-05-10 09:22:33
    Temat: Re: Pomidorasy :-)
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 maja 2014 20:41:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > W tym roku już za późno, więc posiej w przyszłym - ok. 20 marca, jeśli
    >
    > rośliny mają być potem sadzone w gruncie lub nieogrzewanym foliwoym
    >
    > namiocie. Tylko pamiętaj, że z nasion pobranych z owocu, który Ci się
    >
    > podobał, niekoniecznie otrzymasz to samo, więc na początek posiej niewiele,
    >
    > bo się możesz napracować na próżno - efekt może Cię zaskoczyć niemile.
    >
    > Ale mile też może :-)

    no, więc właśnie. Zostawiłam raczej bez przekonania, że coś z tym zrobię. Przede
    wszystkim dlatego, że nigdy się tym nie interesowałam, a teraz to nawet nie miałam
    kogo wypytać. Generalnie nie nastawiam się na wielkie plony, bo i tak z tym co rośnie
    w moim ogródku mam sporo pracy.
    Ale wszystko się zmienia i może już w przyszłym roku będę miała czas na doglądanie
    pomidorów :)

    kiwiko