  • Data: 2011-06-04 11:29:55
    Temat: Re: Pomidory - poskręcane liście (FOTO)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 13:20:02 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
    zerwone_pomidory.html

    > Czy to jest Twoja sugestia, coby to sobie zastosować na pomidory?

    Jeśli koniecznie chcesz tak to interpretować... Twoja wola.
    Ci, co mieli załapać, załapali. //Stalker, podzielę się s Tobą tantiemami

    --
    XL

    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
    Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
    Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

    by XL