  • 1. Data: 2012-04-26 20:28:25
    Temat: Pomocy - problem z oknem
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    Witam i proszę o pomoc.
    Moje okno jest takie, że można je otwierać
    z boku, odchylać w pionie i rozszczelniać.
    Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam
    to tak niezgrabnie, że teraz nie jest ani otwarte
    bokiem ani odchylone. Nie mogę go także
    zamknąć.

    Co mogę zrobić sama, bez narzędzi?

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 2. Data: 2012-04-26 22:48:47
    Temat: Re: Pomocy - problem z oknem
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "Ewelina" <E...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > z boku, odchylać w pionie i rozszczelniać.
    > Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam
    > to tak niezgrabnie, że teraz nie jest ani otwarte

    Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
    pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie
    jeden raz tak miałem.

  • 3. Data: 2012-04-27 12:01:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Apr 2012 22:48:47 +0200 osobnik zwany Andy Niwinski
    wystukał:

> [...]
    > Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
    > pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem.

    na środku przy klamce od wewnątrz jest taki mały dynks.
    trzeba go poruszać to odblokuje klamkę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-04-27 14:52:00
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z
    > pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie
    > jeden raz tak miałem.
    Tak dzisiaj zrobiłam i zaskoczyło łatwiej niż myślałam.
    A wczoraj nie szło.

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam
    Ewelina