  • Data: 2018-10-23 16:40:01
    Temat: Re: Pompa ciepła czy biomasa?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Oct 2018 15:16:23 +0200, alberciq

    > Pompa pewnie koło 7kW(koniecznie inwerter) mocy grzewczej, ogrzewanie
    > podłogowe co ~20cm. Ale zaraz ktoś tu będzie krzyczał że trzeba
    > dokładnie policzyć bo może się okazać że potrzebujesz tylko 6,7kW i
    > rurki co 21,3cm...

    Ja zacznę krzyczeć :P bo mam projektowe OZC, z którego wyszło że mam 50-55
    kWhm2 (w zależnosci czy odseparuję garaż od domu czy nie), mam do tego
    projekt podłogówki i nigdzie nie mam rur co 20cm (co 15cm najwięcej, ale
    bez zagęszczeń pod oknami).

    --
    Pozdor
    Myjk