  • Data: 2020-11-27 15:44:38
    Temat: Re: Pompa ciepła, nietypowy dobór.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości- czemu zakładasz, że Irek pyta o PC do domu, i że nie
    > ma pojęcia o swoim zapotrzebowaniu na energię?
    > Napisał tylko, że nie wie jak to policzyć dla PC.

    Nadal nie wiem. Niby podnoszę tylko o 10C, więc przy 30kW to duże
    przepływy wychodzą, a te nie są aż takie potrzebne zapewne.

    Kurcze, jak z -15C robię +30C to rozumiem, że pompa powinna mieć
    powiedzmy 30kW. Ale jak z +20C robię +30C przy tych samych przepływach,
    to wystarczy...no właśnie, ile? 4,5 raza mniej?

    Miłego.
    Irek.N.