  • Data: 2018-04-06 18:55:45
    Temat: Re: Pompa ciepła vs panele PV
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 11:23:57 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    Przy obecnych cenach dochodzących do 1000 złotych i wyżej, instalowanie kotła na
    paliwo stałe(rownież pellet), to grube nieporozumienie.

    > A jaką masz pewność, że cena węgla czy pelletu nie wzrośnie?
    > Jedynie czego można być pewnym to, że cena węgla będzie rosła, bo taka
    > jest polityka rządu oraz całej UE.

    Jak cena wegla wzrosnie to pradu tez. Chyba ze skanibalizujemy elektrownie. A tak nie
    bedzie.
    Wiec ten watek prowadzi donikad.

    A tak jak napisalem wyzej, w weglowy piec mozna wetknac kazde dziadostwo. Wiec tak
    ludzie decyduja.

    jak ich ekonomicznie cos przycisnie to moga w ten piec wkladac cokolwiek taniego.

    > Gdzie tu widzisz ekonomię, skoro ogrzewanie gazem jest tańsze?

    Jak nie ma gazu to nie ma taniosci.
    Kupienie zbiornika i tankowanie w polsce nie jest popularne. Nawet nie wiem czy sie
    oplaca...

    Wyzej napisales zdecydowanie ze wchodzenie w grzanie weglem to nieporozumienie. A to
    nieprawda.
    W tym sezonie wegiel kupowalem po 800pln.