    Date: Tue, 20 Nov 2012 10:46:45 +0100
    From: cte <c...@o...eu.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Popękała mi posadzka - co z tym zrobić???

    W dniu 2012-11-20 09:36, Ergie pisze:
    > Użytkownik "cte" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A dlaczego nie na allegro? Owszem system komentarzy nie jest doskonały,
    > więc może się trafic kiepska ekipa która ma dużo dobrych komentarzy
    > (choć nie jest to częste) ale przy zamawianiu przez allegro zawsze
    > pozostaje ślad że zamawiałeś u nich wylewkę, więc jak dostajesz wyrób
    > wylewko-podobny to masz podkładkę do walki o odszkodowanie lub naprawę.

    Nie było ofert z okolicy, miałem dwóch mocno polecanych. Wybrałem
    jednego. On ze mną rozmawiał i mówił co innego a pracownicy zrobili coś
    innego. Rozmawiałem z jednym z nich po fakcie - stwierdził "szef jest od
    gadania, my od roboty. On gada tak, żeby klient dał zlecenie, my tak,
    żeby było dobrze zrobione." Więc myślałem że jak robią inaczej, to może
    nie będzie źle...