    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Popękała mi posadzka - co z tym zrobić???
    Date: Tue, 20 Nov 2012 15:13:08 +0100

    Użytkownik "cte" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niestety - myślę że tak

    Nie pozostaje Ci nic innego niż to sprawdzić, a jeśli tak jest to trzeba to
    zmienić. Przy okazji robiąc tam normalną dylatację a nie tylko nacięcie.
    Czyli musisz delikatnie odkuć pasek wylewki w przejściu między pokojami,
    przeciąć siatkę i w to miejsce wsunąć dylatację, a później wylać jeśli
    gdzieś odkułeś za szeroko.

    To absolutne minimum które trzeba zrobić. Jeśli wtedy uniesiona wylewka
    siądzie to dobrze, jeśli nie to trzeba szukać dalszych błędów. Niezależnie
    od tego skoro wylewka się uniosła istnieje ryzyko, że rurki zostały
    nadwyrężone i kiedyś pękną. Są dwa rozwiązania, albo udawać, że nic się nie
    stało i martwić się dopiero jak dojdzie do zalania. Albo drugie rozwiązanie
    wykonać porządny test ciśnieniowy licząc na to że jak ma strzelić to strzeli
    teraz a nie za kilka lat gdy podczas normalnej pracy ciśnienie będzie
    niższe.

    Pozdrawiam
    Ergie